Vă poate face somnul să vă ajute să pierdeți în greutate. Cum să slăbești treptat


Pagina principala » Pierdere în greutate » 10 motive pentru care nu pierdeți greutate 10 motive pentru care nu pierdeți greutate Pierderea in greutate este un proces - unul care nu se intampla intotdeauna cat de repede doriti. În timp ce pierderea în greutate sănătoasă poate sa faceți timp, există motive pentru care nu vă puteți pierde în greutate, care merită luate în considerare, pe măsură ce vă evaluați progresul.

este pepsi max rău pentru pierderea în greutate

De exemplu, poate sunteți angajat într-un antrenament regulat, dar nu ardeți suficiente calorii. Poate că exersați suficient și mâncați bine, dar aveți o afecțiune care interferează cu abilitatea dumneavoastră de a vărsa lire sterline.

Există multe lucruri care pot influența scăderea în greutate, dintre care unele pot fi mai evidente decât altele. Merită să îi gândiți pe toți pe măsură ce lucrați pentru a face schimbări care vă vor aduce rezultate. Un studiu din a constatat că femeile care dormeau cinci ore pe noapte aveau mai multe șanse de a câștiga greutate decât femeile care au avut șapte ore de somn.

Cercetătorii speculează că: Pierderea somnului vă poate face să vă simțiți foame, chiar și atunci când nu sunteți. Deprivarea somnului poate afecta secreția cortizolului, unul dintre hormonii care vă reglează apetitul. Când sunteți obosit, puteți să săriți exercițiul sau pur și simplu să vă deplasați mai puțin, arzând mai puține calorii.

Cand beti suficienta apa, veti renunta de pofta de sucuri si cafele. Astepti prea multe ore pana mananci Cand este prea mult timp intre mese, metabolismul incetineste si nu este capabil sa arda toate caloriile pana la urmatoarea masa.

Obținerea unui somn suficient este crucială dacă încercați să pierdeți în greutate, nu doar din cauza faptului că vă afectează fizic, dar și mental. Deprivarea somnului vă poate face să vă simțiți capricios, confuz, iritabil și poate chiar contribui la depresie, care vă poate afecta nivelul de activitate și alegerile de alimente.

Sus - Dormiti suficiente ore. Cei mai multi dintre oameni au nevoie de ore de somn pe noapte. Totusi, cel mai bun mod de a sti daca sunteti odihniti, este de a observa nivelul de energie resimtit pe tot parcursul unei zile. Daca sunteti somnorosi dupa-amiaza sau seara, daca tanjiti dimineata sa mai dormiti inca o ora este clar ca trebuie sa prelungiti perioada de somn.

Se ridică și se culcă în același timp în fiecare zi, evitând stimulente cum ar fi cofeina cu câteva ore înainte de culcare, iar alte schimbări pot merge mult în îmbunătățirea restului pe care îl obțineți. Stresul constant poate contribui la o serie de probleme de sănătate, printre care: Creșterea cortizolului: Ca și privarea de somn, prea multă stres crește producția de cortizol. Nu numai ca aceasta creste pofta de mancare, ea poate provoca, de asemenea, stocare extra grasime abdominala.

Anularea antrenamentelor: Sentimentul în jos, obosit sau stresat poate face un antrenament par prea dăunător. Luând momente scurte pe tot parcursul zilei pentru a vă convinge în mod conștient cu tine și pentru a-ți scădea nivelele de tensiune este un bun punct de plecare pentru a trata stresul cronic. Meditația minții este o modalitate bună de a vă aduce mai multă calm în viața voastră.

Un studiu publicat în revista Consumul de comportamente a constatat că meditația poate să scadă consumul de chef și să ajute la reducerea consumului emoțional. Rețineți că stresul cronic nu poate fi rezolvat cu ușurință pe cont propriu. Discuția cu un consilier sau cu medicul vă poate ajuta să identificați factorii de stres și cele mai bune modalități de a le gestiona. Poate părea evident, dar dacă nu vă urmăriți în fiecare zi calorii, este posibil să mâncați mai mult decât credeți.

De fapt, cercetarea a constatat că majoritatea dintre noi subestimează cât de mult mâncăm, mai ales când ieșim să mâncăm.

sfaturi de pierdere în greutate în bengali

Un studiu din publicat in JAMA a mentionat ca participantii la studiu au subestimat cat de multe calorii au fost intr-un aliment caloric ridicat de aproape la suta din timp. De exemplu, la evaluarea conținutului de calorii al fettuccinei Alfredo sau fajitas de pui la un restaurant, participanții au subestimat calorii cu până la Aceasta este o discrepanță destul de mare și una care ar putea afecta cu ușurință obiectivele de scădere în greutate.

Pentru a vă urmări mai atent dieta: Determinați ce are nevoie organismul dumneavoastră: Începeți prin a calcula câte calorii ar trebui să încercați pentru a pierde în greutate. Păstrați un jurnal de produse alimentare: Obișnuința de a scrie ceea ce mănânci într-un jurnal de alimente vă cere să vă gândiți cu adevărat la ceea ce mănânci. Puteți utiliza propriul notebook sau un program de urmărire online, cum ar fi Dieta mea alimentară. Înregistrați consumul alimentar în fiecare zi timp de cel puțin o săptămână, fiind cât mai concret posibil: măsurați porțiunile, citiți etichetele produselor alimentare sau accesați informațiile nutriționale dacă consumați alimente.

Analizați-vă dieta: Site-urile de urmărire online vă vor oferi de multe ori o imagine de ansamblu asupra numărului de calorii pe care le consumați, precum și a unei defalcări a diferitelor substanțe nutritive. De asemenea, vă pot ajuta să obțineți o privire obiectivă asupra obiceiurilor alimentare generale, astfel încât să puteți căuta modalități de reducere a caloriilor. S-ar putea să vă gândiți chiar să lucrați cu un dietetician înregistrat care poate face recomandări mai specifice pe baza datelor dvs.

Cum poate pierde greutatea să vă îmbunătățiți somnul

Cele mai ușoare diete pentru rezultate mai bune în greutate 4 Metabolismul dvs. Unele estimări arată că masa musculară scade cu aproximativ 4 procente în fiecare deceniu de la vârsta de 25 până la 50 de ani, ceea ce este important deoarece musculatura slabă arde mai multe calorii decât grăsimile. Dacă totuși consumați același număr de calorii pe măsură ce metabolismul dvs. Începeți să exersați și să vă ridicați greutățile acum pentru a vă controla metabolismul. Modalități de a vă stimula metabolismul 5 Nu exersați suficient Exercitiul fizic este, desigur, un element crucial pentru pierderea in greutate, insa este greu sa stii daca faci antrenamentele potrivite sau ard suficiente calorii.

Începeți prin a vă uita la programul dvs. Pentru scăderea în greutate, experții recomanda adesea minute de exerciții fizice zilnice. Dacă faceți antrenamente de mare intensitate, acest număr scade până la 30 de minute. Dacă nu sunteți aproape, acest lucru vă oferă un loc pentru a începe. Acest lucru nu înseamnă că trebuie să începi să lucrezi aproape două ore pe zi. De fapt, aceasta este o idee proastă dacă nu sunteți obișnuit cu acest nivel de efort, deoarece ar putea duce la răniri, arsuri sau suprasolicitare.

direcții de ardere a grăsimilor

Ce înseamnă acest lucru este că trebuie să luați o decizie foarte importantă: Fie aveți nevoie pentru a crește timpul de antrenament și intensitatea pentru a se potrivi cu obiectivele dvs.

Nu uitați, nu este vorba doar de exerciții structurate.

De ce? De ce?

Lucrul pentru o oră nu anulează următoarele opt sau nouă ore de ședință ceva ce mulți dintre noi fac. În plus față de exerciții fizice, încercați să fiți la fel de activi: faceți pauze regulate de la computer, faceți plimbări ori de câte ori este posibil, întindeți-vă, purtați un pedometru pentru a vedea câți pași suplimentari puteți obține, limitați timpul TV etc. Dacă observați că antrenamentele dvs. În timp ce o pauză ocazională și tratamentul este bine, în mod consecvent, renunțarea la sfârșitul săptămânii ar putea afecta obiectivele de scădere în greutate.

Dacă faceți acest lucru doar timp de cinci zile, apoi exagerați sau săriți antrenamentul pentru următoarele două, este similar cu a face un pas înainte și doi pași înapoi. Asta nu înseamnă că nu te poți trata niciodată.

pierderea în greutate de lire sterline în conversie

Încercați aceste sugestii pentru a rămâne pe drumul cel bun: Evitați un drum liber pentru toți: În loc să tăiați sâmbăta și duminica în vrac, alegeți unul sau două tratamente pentru a vă bucura în timpul weekend-ului în timp ce vă lipiți de alimentația sănătoasă.

Evitați să vă răsplătiți cu mâncare: Dacă ați mâncat sănătos toată săptămâna, este tentant să doriți să vă răsplătiți.

Muzică Terapeutică - Activează Hormonii fericirii si echilibrul psihic - 10 hz ~ ALPHA

Este o motivație bună pentru a avea ceva de așteptat, dar încercați să vă răsplătiți cu experiențe, cum ar fi o excursie la filme sau la mall, mai degrabă decât mâncare. Continua sa te misti: Este bine să planificați ceva timp pentru odihnă în weekend, dar asta nu înseamnă că trebuie să fii complet sedentar.

O plimbare plăcută cu familia sau aruncarea unui fotbal în curtea din spate nu poate fi un exercițiu structurat, dar încă mai contează. Plan pentru distracție: Dacă vă place să vă bucurați puțin de weekend, plănuiți-vă în dieta și exercițiul de rutină, pentru a vă bucura de ele. Dacă doriți pizza în noaptea de vineri, planificați o prânză mai ușoară la începutul săptămânii și accelerați antrenamentul de joi, de exemplu.

Unii pe care îi putem controla, cum ar fi dieta și exercițiile noastre. De asemenea, putem lucra pentru a gestiona stresul și a dezvolta obiceiuri bune de somn. Există câțiva factori care influențează scăderea în greutate pe care nu o putem controla, cum ar fi genele noastre, diferențele de sex inclusiv influența hormonilormodificările legate de vârstă și tipul nostru corporal individual.

Dacă nu pierdeți în greutate în ciuda modificărilor aduse dieta și nivelului de activitate, consultați medicul dumneavoastră pentru a exclude o cauză medicală. Nu numai că acest lucru este important dacă nu vă vedeți o diferență în scară sau în corp, în ciuda eforturilor depuse, dar cu atât mai mult cu cât veți câștiga greutate inexplicabil. Vă poate face somnul să vă ajute să pierdeți în greutate mai multe stări de sănătate și medicamente care au fost legate de creșterea în greutate, inclusiv: Starea tiroidiană Medicamente pentru tratamentul diabetului zaharat Preparate corticosteroid steroizi Beta-blocante utilizate pentru tratamentul hipertensiunii arteriale Medicamente antipsihotice și anticonvulsivante Continuați să monitorizați modificările în greutate.

Spuneți medicului dumneavoastră dacă ați câștigat mai mult de cinci lire sterline într-o lună, fără nici o schimbare în dieta sau exercițiul fizic. Pe masura ce organismul se adapteaza antrenamentului, devine mai eficient. De-a lungul timpului, corpul dvs. Progresul dvs.

7 moduri de somn vă pot ajuta să pierdeți în greutate

Unele motive comune pentru platouri includ: Faceți același antrenament: Corpul tău trebuie să fie provocat să progreseze, așa că asigură-te că îți schimbi programul la fiecare patru până la șase săptămâni. Nu mancati suficiente calorii: Dacă corpul dvs. Există mai multe modalități de a ajuta la ruperea unui platou de pierdere în greutate, incluzând modificarea exercițiilor pe care le faceți și schimbarea intensității sau duratei.

ovăz bun pentru pierderea de grăsime

Experimentați pentru a găsi cele care lucrează pentru dvs. Cum să bustați printr - un platou de scădere în greutate 9 Ești nerabdator de rezultate Doar pentru că nu pierdeți în greutate nu înseamnă că nu obțineți rezultate pozitive. Organismul dvs. Întrebați-vă aceste întrebări cruciale: Sunt obiectivele mele de pierdere în greutate realiste? Experții sunt de acord că un obiectiv realist de pierdere în greutate pierde o jumătate de kilogram până la două lire sterline într-o săptămână. Dacă încercați să pierdeți mai mult de Pierdere în greutate de 91 kg, este puțin probabil să fie durabil.

Scrie un comentariu Când încerci să slăbești, există anumite lucruri pe care știi că ar trebui să le faci. Mergi regulat la sala de sport și încerci să te miști cât mai mult pe parcursul zilei. Ceea ce este posibil să nu-ți dai seama, însă, este că a dormi suficient este o parte foarte importantă a pierderii în greutate. Cantitatea de somn pe care o primești afectează în mod direct alimentația ta.

Văd eu orice rezultate? Uitați de scară. Utilizați alte modificări ca ecartament, cum ar fi: Pierdeți centimetri, chiar dacă nu pierdeți kilograme. Hainele tale se potrivesc diferit. Slăbiciți undeva. Este posibil să nu întăriți exact locurile în care doriți să vedeți schimbări, dar asta nu înseamnă că nu vă poate face somnul să vă ajute să pierdeți în greutate întâmplă în altă parte.

Mi-am dat suficient timp pentru a vedea rezultatele? Adesea durează trei sau mai multe luni pentru a se vedea schimbări semnificative; pentru mulți, poate dura mai mult.

Rețineți că procesul nu este întotdeauna liniar. Cu excepția cazului în care urmați programul dvs. Obțineți alte beneficii dorite? Te simți mai bine? Mai dormi mai bine? Te simti mai puternic? Faceți o listă și reveniți la ea dacă vreodată vă simțiți descurajați. Amintiți-vă că și acestea sunt mari victorii.

Luați în considerare angajarea unui antrenor personal dacă aveți nevoie de ajutor pentru stabilirea obiectivelor fizice realiste și pentru scăderea în greutate.

Întrebați-vă: Dacă eliminați toate motivele pe care doriți să pierdeți în greutate și aveți de-a face cu cum vă uitați, există alte motive pentru care trebuie să pierdeți în greutate?

Sunteți în pericol pentru afecțiuni medicale cum ar fi diabetul sau bolile de inimă? Este BMI dvs. O conversație cu medicul vă poate ajuta să vă asigurați că dorințele și obiectivele dvs.

Pentru unii oameni, scăderea în greutate poate constitui o componentă importantă în obținerea și menținerea sănătății.

Dar, dacă sunteți sănătoși la greutatea curentă, ar fi mai bine să vă investiți eforturile în a afla cum să fiți mulțumiți de greutatea pe care o faceți. Amintiți-vă că toate corpurile sănătoase nu arată la fel și că gândirea negativă vă poate înșela să credeți despre lucrurile despre voi, care nu sunt adevărate.

10 motive pentru care nu pierdeți greutate

Încercați să vă concentrați asupra tuturor lucrurilor care vă plac în corpul vostru. Aprecierea tuturor lucrurilor pe care corpul le poate face poate ajuta la imbunatatirea imaginii corpului.

Oprirea criticului dvs.