Metoda japoneză pentru pierderea de grăsime


Nutriţioniştii recomandă mereu să alegem o alimentaţie echilibrată şi să facem mişcare zilnic, dar din cauza activităţilor zilnice nu prea reuşim să respectăm aceste reguli.

Care este secretul lor? Cultura alimentelor japoneze se bazează pe durata metoda japoneză pentru pierderea de grăsime a mesei, pe plăcerea fiecărei bucăți, precum și pe utilizarea alimentelor cu conținut scăzut de calorii care conțin cantități minime de grăsime.

Dieta japoneză a fost dezvoltată de nutriționiștii din clinica Yaeks, proiectată timp de 13 zile, pentru care puteți scăpa eficient de 8 kilograme în plus.

Slabire Rapida

Nu trebuie să vă temeți, nu trebuie să căutați și să mâncați produse de peste mări, deoarece dieta propusă japoneză este adaptată pentru locuitorii Europei. Esența dietei Dieta japoneză este o metodă de pierdere în greutate adecvată, constând într-o dietă scăzută în calorii. Corpul, în timp ce este sub stres, începe să accelereze metabolismul și să ardă activ grăsimea acumulată, ceea ce contribuie la pierderea definiție pierdere de grăsime greutate.

metoda japoneză pentru pierderea de grăsime

Principala sursă de saturație în conformitate cu metoda japoneză de a pierde în greutate este proteina, obținută din carne slabă, păsări de curte, pește, ouă și lapte degresat, produse din lapte acru chefir, brânză, brânză. Puteți fierbe sau fierbe carne și pește.

Dieta japoneză: slăbirea corectă în 13 zile - Confetissimo - blogul femeilor

Carbohidrații se găsesc în legumele fără amidon și fructele neîndulcite, precum și în biscuiti. Principala sursă de grăsime este uleiul de măsline, care poate fi folosit pentru condimentarea salatelor.

metoda japoneză pentru pierderea de grăsime

Folosirea zilnică a ceaiului și cafelei ajută nu numai să înveselească dimineața, ci și să îmbogățească organismul cu antioxidanți utili. Dieta japoneză fără sare - principii de bază: Trei mese pe zi.

metoda japoneză pentru pierderea de grăsime

Gustările în timpul zilei sunt strict interzise; Aderarea strictă la meniu. Nu este la latitudinea dvs.

metoda japoneză pentru pierderea de grăsime

Este permis doar să înlocuiască cafeaua cu ceai sau invers, după bunul plac și preferințele gustului personal; Consumul zilnic de 1,5 litri de apă fără gaz mineral, dezghețat, decontat, fiert ; Un aport suplimentar în timp ce observați metoda japoneză de a pierde în greutate este un complex de vitamine și minerale pentru a preveni deteriorarea stării părului, a unghiilor, a dinților, a pielii.

Este recomandat să apelezi la dieta japoneză pentru pierderea în greutate de cel mult ori pe an.

metoda japoneză pentru pierderea de grăsime

Tabel cu alimente permise pentru dieta japoneză: Nume produs: Rata admisă pentru 13 zile: Cafea măcinată sau fasole Frunze de ceai verde fără aditivi 1 tutu.