Câtă grăsime saturată pentru pierderea în greutate. Cum să pierzi greutatea superioară a coapsei


Clasificarea grăsimilor și efectul acestora asupra organismului.

Ai nevoie de grăsimi în dieta ta? Consumul corect de grăsimi Concluzie: Am încercat să dezvăluim cât mai mult subiectul despre câtă grăsime trebuie să consumi pentru a slăbi.

Acum puteți calcula individual aportul optim de grăsimi.

Traieste usor si slabeste cu placere!! Acum mass-media, cărțile și guru-urile de fitness se certă grăsimi Se crede că acizii grași saturați, pe care o persoană îi primește împreună cu carne și alte produse de origine animală, sunt de vină pentru multe boli și patologii.

Tot felul de portaluri de internet de grad scăzut recomandă utilizarea diferitelor diete cu conținut scăzut de grăsimi care deprimă pur și simplu sănătatea umană.

De ce femeile au nevoie de grăsime

Desigur, o dietă săracă în grăsimi nu te va ucide, dar corpul tău va funcționa mult mai rău decât ar putea, mai ales în sport. Grăsimile sunt necesare atât pentru câștigarea masei musculare.

câtă grăsime saturată pentru pierderea în greutate

Vom încerca să explicăm de ce, dar nu vom intra în jungla biochimiei, vom sublinia doar principalele puncte. Grăsimile lipidele sunt clasificate în: Animale dăunătoare condiționat - saturate. Au o formă solidă, dar există și excepții.

câtă grăsime saturată pentru pierderea în greutate

Legume condițional utile - nesaturate. În majoritatea cazurilor, lichide Ele diferă prin structura chimică, și anume tipul de legătură, care la rândul lor afectează structura lor: lichid sau solid. Se crede că grăsimile nesaturate nu sunt practic depuse pe stomac, părți laterale și alte locuri de acumulare. Principalul motiv pentru evitarea grăsimilor saturate este frica de a îngrășa.

Nu se știe de unde provin aceste informații, dar acum acest subiect a fost chiar preluat de mass-media.

câtă grăsime saturată pentru pierderea în greutate

Majoritatea oamenilor au început să reducă în mod deliberat cantitatea de grăsimi animale din dietă, pentru a nu-și pierde cifra actuală. Este suficient să deschideți orice manual de autoritate despre fiziologie pentru a vă asigura că grăsimile nu sunt niciodată depozitate în depozit imediat.

În timp ce majoritatea oamenilor încearcă să mențină o dietă echilibrată, pierderea în greutate este susținută prin modificarea consumului acestor macronutrienți. Este important să vă verificați proteinele, grăsimile și carbohidrații pentru a pierde în greutate. Există trei macronutrienți principali care alcătuiesc o dietă standard: carbohidrați, grăsimi și proteine. În unele dintre aceste macronutrienți sunt substanțe nutritive mai specifice. Carbohidrații constau din zaharuri, alcooli de zahăr, amidonuri, fibre solubile și fibre insolubile.

Acest proces se explică prin prioritatea specială a grăsimilor. Mișcându-se prin sistemul limfatic, aceste molecule satisfac nevoile celor mai importante organe, inclusiv inima, plămânii și creierul. Abia după aceasta, grăsimea pătrunde în fluxul sanguin general și doar cu un exces clar este depozitată în depozitele de grăsimi. În mod condiționat, după ce ați consumat de grame de grăsimi saturate sau nesaturate, cel mai probabil nu le veți pune pe talie, deoarece nevoile organismului pentru acest nutrient sunt mari, mai ales cu o activitate fizică și mentală intensă.

Trebuie amintit că inițial grăsimile acoperă toate nevoile corpului de lipide.

câtă grăsime saturată pentru pierderea în greutate

Și doar rămășițele sunt depozitate ca grăsime pe părțile laterale și alte zone cu probleme. Cu toate acestea, în majoritatea cazurilor, o persoană nu primește nici măcar jumătate din aportul de grăsimi, drept urmare obezitatea de acest tip nu este observată. Din ce în ce mai mult, carbohidrații sunt de vină.

Calorii și Ratiuri de carbohidrați-proteine

Cel mai surprinzător lucru este că organismul nu poate folosi grăsimea stocată în reacția inversă, adică nu poate să-l distrugă și să-l re-ruleze prin canalele limfatice. Se observă o imagine destul de paradoxală: o persoană cu un procent imens de grăsime corporală nu poate furniza organelor o cantitate normală de lipide. Una dintre cele mai importante funcții ale grăsimilor din organism este menținerea funcționării stabile a celulelor nervoase - neuroni.

Axonii sunt conectați la fiecare nucleu al neuronului - un fel de fire prin care este transmis un semnal electric, adică impuls nervos. Structurile speciale de mielină servesc drept înveliș protector.

Cumpara arzatoare de grasimi bune sau rele

Lipsa unor astfel de lipide în dietă duce la o slăbire a sistemului nervos central și a funcționalității sale generale, care afectează atât rezultatele sportive, cât și viața obișnuită, fie că este vorba de muncă sau de treburile casnice. După cum puteți vedea, grăsimile saturate nu sunt atât de dăunătoare pe cât se crede în mod obișnuit.

câtă grăsime saturată pentru pierderea în greutate

Pentru a transmite pericolul deplin al acestei situații, trebuie remarcat faptul că literalmente totul depinde de starea neuronilor: capacitatea de a învăța, memoria umană, funcțiile motorii și multe altele. În ceea ce privește rezultatele sportive, totul este destul de simplu aici: puterea semnalului sistemului nervos central afectează în mare măsură capacitatea contractilă finală a mușchilor, adică pe putere.

Acesta este motivul pentru care vedem powerlifters, halterofili și alți sportivi de record care mănâncă o cantitate decentă de grăsime, adesea grăsime animală. În cazul lor, obezitatea este cauzată și de carbohidrați și grăsimi, deoarece aportul total de calorii al dietei depășește semnificativ nevoile, dar acest lucru face posibil să se facă față din când în când cu sarcini grele, dar astăzi nu vorbim despre asta.

Din punctul de vedere al câștigării masei musculare, sunt necesare grăsimi ca materii prime. În acest caz, corpul folosește toate grăsimile animale saturate urâte. În ceea ce privește lipidele nesaturate benefice condițional, ele joacă, de asemenea, un rol la fel de important.

Unii "guru" dietetici susțin că vitaminele trebuie obținute în fiecare zi, deoarece nu sunt stocate în corpul nostru.

Consumul de Macronutrienti recomandat de FDA

Desigur, acest lucru nu este adevărat, deoarece toate vitaminele liposolubile sunt depozitate în depozitele de grăsimi, motiv pentru care bărbații și femeile au un anumit procent de grăsime corporală.

Nu există multe câtă grăsime saturată pentru pierderea în greutate de a cunoaște nevoia lor de grăsime. Cel mai bine este să folosiți o formulă sigură care nu va contribui la obezitate. Trebuie remarcat faptul că cea mai aproximativă cantitate de grăsime necesară ar fi de 1,5 grame pe kilogram de masă activă. În marea majoritate a cazurilor, acest lucru va fi suficient, dar merită să ne amintim că, dacă ai carbohidrați în dietă, poți câștiga masă grasă destul de repede.

Adevarul despre grasimi O seara la tine acasa impreuna cu toti prietenii semnifica de fapt prajituri, floricele, alune, fripturi si toate acestea in exces.

Aveți grijă atunci când alegeți sursele de grăsime. Toate tipurile de grăsimi trans nu sunt grăsimi saturate sau nesaturate. Aceste lipide pot dăuna organismului. Lipidele sunt un nutrient cheie pentru cele mai importante organe umane. Din păcate, acest fapt a fost persistent ignorat în ultima vreme. Evitați să fiți afectați negativ de consumul de grăsimi, atât saturate, cât și nesaturate. Dacă vă este frică de obezitate, atunci reduceți carbohidrații, dar nu și lipidele.

În articolele următoare, vom vorbi despre grăsimi de mai multe ori, deoarece în cadrul temei de astăzi, nu am dezvăluit nici câtă grăsime saturată pentru pierderea în greutate jumătate dintre cele mai importante funcții ale lipidelor. Când vine vorba de slăbit și dietă, atunci când alegem meniul potrivit pentru noi, excludem în mod activ alimentele bogate în grăsimi.

Când pierde în greutate, pierde totul peste corpul tau, nu doar piept, stomac, sau coapsele tale interioaresă nu mai vorbim de a ta coapse superioare. Cea mai bună metodă este să încorporați o combinație echilibrată de exerciții fizice și dietă și iată cum. Schimbarea dietei Mențineți dieta sub control. Deoarece nu există o modalitate ușoară de a reduce locul, arderea grăsimii totale a corpului vă va ajuta să reduceți grăsimea de pe coapsele superioare. Dacă aveți exces de greutate, începeți prin a reduce aportul zilnic de calorii cu până la de calorii pe zi.