Finisher de ardere a grăsimilor


Arzător De Grăsime Highlite 3d

Și în timp ce am spus-o mai devreme, o să spunem din nou pentru că este atât de important: elaborarea nu înseamnă numai să pierdem în greutate sau să ardem grasimile. Forța de antrenare este esențială pentru construirea musculaturii musculare și având mai multe mușchi vă poate ajuta să vă atingeți obiectivul de fitness dacă faceți o trasură, o ciclism de la vinicolă până la vinăria în timpul vacanțelor dvs.

Dar dacă sunteți în căutarea de a arde grăsime și pierde în greutate, veți dori să adoptați o abordare ușor diferită pentru a obține cele mai multe beneficii din rutina dvs.

Greutățile de ridicare pot fi absolut o activitate intensă din punct de vedere metabolic și este o componentă esențială a unui plan de scădere a greutățiidar nu este la fel de inerent intensă în sistemul cardiovascular, comparativ cu ceva asemănător cu sprinturile pentru banda de alergare.

Arderea grăsimilor

Adăugarea unei greutăți mai mari poate contribui la creșterea eficacității pompei de inimă, dar aceasta nu este singura modalitate de a obține arderea mai multor calorii dintr-o sesiune de rezistență. Unul dintre instructorii care folosesc adesea cu clientii lor este ceea ce este cunoscut ca un "finisor cardio".

Ganditi-va ca aproximativ 10 minute de intervale cardio de mare intensitate pe care le faceti la sfarsitul sesiunii de antrenament de forta, explica Ashleigh Kast, antrenor la Drive în NYC și fondator al forței sofisticate. Finalizarea cu un finisher adaugă un element metabolic la un antrenament de forță care poate să nu aibă componenta încorporată.

Rețineți că dacă pierdeți grăsimile este obiectivul dvs.

  • Pierderea de grăsime corporală în 8 săptămâni
  • ARGOU a piece of trailer trash ass-u-me ayo technology bedridden from the nose down Been there, got the T-shirt Blackjacks chick magnet compact crack house dead puppies drive yourself nuts fixer go the way of all others Hip it up!
  • 15 alimente care contribuie la arderea grăsimilor
  • Acai boabe pierdere în greutate pulbere
  • Faceți formarea forței mai eficiente cu un finisor cardio - Fitness -
  • Femeia în vârstă de 41 de ani nu poate slăbi
  • Pastile de ardere a grăsimilor cel mai bine cotate Arde grăsimea corporală în 7 zile.

Având în vedere acest lucru, iată ce ar trebui să știți despre finisoarele cardio și cum să le încorporați în antrenamentele următoare: Se numește "finisher", deoarece se intenționează să se facă la sfârșit. Există câteva motive pentru care ați face intervale de mare intensitate la sfârșitul antrenamentului dvs. În primul rând, accentul antrenamentului tăriei tale ar trebui să fie pe mișcările de forță - vrei ca mintea și corpul tău să fie proaspete atunci când le rezolvi.

Arde grăsimea corporală în 7 zile. Plan intensiv de slabit - Medsana Romania

Intervalele de intensitate ridicată iau mult din dvs. Deci, dacă le faceți la începutul antrenamentului, veți începe partea principală a rutinei într-o stare deja epuizată. Acest lucru vă poate ridica riscul de leziuni - scaunele nedorite nu sunt suculente excelente și nu sunt în siguranță. Un alt motiv pentru a adăuga explozia exercițiului la sfârșitul unui antrenament ajută la aprinderea motorului glorios de ardere a grăsimilor cunoscut sub numele de exces de consum de oxigen post-exercițiu EPOC, AKA post-ars.

Faceți formarea forței mai eficiente cu un finisor cardio - Fitness - 2020

Acesta este momentul în care corpul tău trebuie să-și petreacă mai multă energie după o activitate intensă pentru a readuce corpul la starea normală de odihnă. În cele din urmă, maximizarea potențialului de ardere a calităților din rutina dvs.

dos și nu pentru pierderea în greutate

Milton, M. În primul rând, doriți să vă asigurați că rutina dvs. Faceți asta făcând mișcări complexe și ridicând greutăți grele. Iată cum puteți determina dacă utilizați rezistența potrivită.

15 alimente care contribuie la arderea grăsimilor

Acest lucru va duce la mai multe EPOC și mai multe calorii arde post antrenament. Apoi, ia în considerare adăugarea la munca de aerobic post-rezistență, adaugă ea. Explozia suplimentară de activitate va extinde timpul total pe care îl petreceți, Finisher de ardere a grăsimilor ce se traduce în mai multe calorii arse. Dar trebuie să vă asigurați că aveți suficientă cantitate de gaz în rezervor pentru ao face corect. Desigur, marele avertisment aici este că, dacă aveți absolut zero energie rămasă pentru a da după sesiunea de forță, spuneți-o o zi.

Încă veți profita de toate avantajele de construire a mușchilor din antrenamentul dvs.

Vlad Ronea - Grăsimea de pe abdomen

Iată cum puteți face un finisher cardio la sfârșitul antrenamentului de forță. Aceasta este formula generală utilizată de Kast cu poop mai mult pierdere în greutate săi: Alegeți o activitate cardio intensă de mare intensitate.

Faceți un interval de exerciții la un raport de lucru 1: 3 la odihnă, deci 20 de secunde și 60 de secunde oprite.

Câteva sfaturi pentru arderea grăsimilor

Repetați un total de 4 până la 8 ori. Iată câteva sfaturi pe care să le aveți în vedere. Alege o activitate pe care esti bun si nu are nevoie de multa gandire. Poți să faci sprinturi pe banda de alergare sau pe mașină de vâslit de interior, leagăne de kettlebell, bâlbâi cu frânghii sau sari de sprint.

Costul de ardere a grăsimilor

Alegeți o activitate pentru care aveți deja abilitățile astfel încât să vă puteți concentra cu adevărat asupra intensității, explică Kast. Dacă nu ați folosit niciodată un kettlebell înainte de a nu încercați să faceți un finisher leagăn kettlebell.

Arde grăsimea de pe glute slim jos în brațe cele mai bune pastile de slăbire care funcționează

Acest lucru ajută, de asemenea, la evitarea vătămărilor, deoarece veți efectua aceste intervale într-o stare obosită. Intensitatea este cheia - deci da-i cu adevarat Finisher de ardere a grăsimilor.

Pentru a nu-ți compromite silueta, îți recomandăm 15 alimente care te ajută să arzi mai repede grăsimile, mai ales daca practici sport, și care susțin sațietatea pe termen îndelungat.

Și asigurați-vă că vă recuperați după fiecare explozie de activitate. Din moment ce împingeți intensitatea, limitați finisorul la aproximativ 10 minute, adaugă ea. În cele din urmă, este vorba despre găsirea a ceea ce funcționează cel mai bine pentru dvs. Este posibil să nu fie o modalitate plăcută de a vă încheia antrenamentul, dar vă va ajuta să vă apropiați de obiectivul dvs.

Obțineți mentalitatea potrivită pentru a aborda un finisher, gândindu-vă la acest lucru: Antrenamentul dvs. Nu mai rămân nimic după aceste 10 minute.

pot sa pierd grasime intr-o saptamana