Model de pierdere în greutate corporală, REVIZUIREA DIETEI CU DE CALORII: FUNCȚIONEAZĂ PENTRU PIERDEREA îN GREUTATE? - FITNESS -


Cu toate acestea, restricțiile sale calorii extreme și natura pe termen scurt o fac în mare parte nesustenabilă.

model de pierdere în greutate corporală cum să slăbești dacă șoldurile tale

Ce este dieta pentru resetare corporală? Dieta pentru resetare corporală a fost creată de Harley Pasternak, un formator de celebritate, cu pregătire în fiziologia exercițiului și știința nutriției.

Aport zilnic de calorii

Pasternak consideră că sunteți mai motivați să vă conformați unui plan de pierdere în greutate atunci când întâmpinați pierderi rapide în greutate mai devreme - o teorie cu un anumit suport științific 1.

Ca atare, dieta pentru resetare corporală își propune să scadă pierderea în greutate, cu planuri scăzute de calorii și exerciții fizice ușoare pe parcursul a 15 zile.

Arde caloriile, iar acest lucru joacă un rol cheie în pierderea în greutate. Pe lângă faptul că te ajută să slăbești, exercițiul fizic a fost asociat cu multe alte beneficii, inclusiv o dispoziție îmbunătățită, oase mai puternice și un risc redus de multe boli cronice. Iată cele 8 cele mai bune exerciții pentru pierderea în greutate. Plimbarea Mersul pe jos este unul dintre cele mai bune exerciții pentru pierderea în greutate — și pentru un motiv întemeiat. Este un mod convenabil și ușor pentru începători să înceapă să facă exerciții fizice fără să se simtă copleșiți sau să aibă nevoie să achiziționeze echipament.

Pasternak sugerează că aceste rețete reduc timpul și efortul în bucătărie, ceea ce consideră că este esențial pentru o dietă de succes.

Deși numărul exact de calorii variază în funcție de rețetele pe care le alegeți, vă puteți aștepta să consumați în medie de calorii pe smoothie, — calorii pe gustare și de calorii pe masă.

Aceasta echivalează cu aproximativ 1. Cum să urmați dieta de resetare corporală Dieta de resetare corporală este împărțită în trei faze de 5 zile. Fiecare fază are propriul său regim alimentar și rutină de exerciții fizice.

model de pierdere în greutate corporală candace bure pierde in greutate

Mâncați de cinci ori pe zi, progresând, în principal, de la smoothie-urile din faza 1 la mesele mai solide din fazele 2 și 3. Iată o imagine de ansamblu a celor trei faze 2 : Faza 1. Înlocuiți micul dejun, prânzul și cina cu smoothie-uri și mâncați 2 gustări pe zi. Pentru activitate fizică, parcurgeți cel puțin Faza 2. Înlocuiți 2 mese cu smoothie-uri, mâncați 1 masă solidă și faceți 2 gustări pe zi. Pentru activitate fizică, parcurgeți Faza 3.

Pentru a pierde în greutate, este necesar să reduceți conținutul caloric primit din dietă cu doar kcal în cazul nostru, conținutul caloric va fi de kcal. Pentru o dietă mai eficientă, puteți întări regimul de antrenament. Greutate ideală Cum să-ți găsești greutatea ideală?

Înlocuiți 1 masă cu un smoothie și mâncați 2 mese scăzute în calorii, plus 2 gustări pe zi. Acestea sunt incluse ca o recompensă și o modalitate de a evita sentimentele de privațiune.

  1. Zadar, greutate corporală, explorare, oameni, apă | Pikist
  2. DIETA DE RESETARE CORPORALĂ: FUNCȚIONEAZĂ PENTRU PIERDEREA îN GREUTATE? - FITNESS -

Pasternak sugerează că privarea continuă de alimentele preferate poate duce la alimentația cu chef 2, 3. După primele 15 zile, nu există niciun punct final oficial pentru dieta pentru scăderea în greutate și întreținere. Potrivit lui Pasternak, rutina și obiceiurile pe care le-ați format în primele 15 zile sunt destinate să fie urmate o viață întreagă 2. Beneficiile dietei pentru resetare corporală Deși dieta de resetare corporală însăși nu a fost studiată, unele dintre principalele sale principale se bazează pe dovezi științifice.

Iată câteva beneficii potențiale ale dietei.

Etichete foto:

Te poate ajuta să slăbești Dieta pentru resetare corporală este eficientă pentru pierderea în greutate - cel puțin pe termen scurt. În cele din urmă, pierderea în greutate apare atunci când arzi mai multe calorii decât luați.

model de pierdere în greutate corporală pierdere în greutate ideală ludlow ma

Deoarece acest plan este alcătuit din smoothie-uri cu conținut scăzut de calorii, gustări și mese, acesta va pune corpul într-un deficit de calorii. Regimul de exerciții al planului vă ajută, de asemenea, să ardeți calorii.

Pentru a spune în perspectivă, acest plan oferă aproximativ 1. Într-un studiu, dieters pe o dietă similară de 1.

Dieta de resetare corporală: funcționează pentru pierderea în greutate?

Cu toate acestea, acest lucru a fost pe parcursul unui plan de pierdere în greutate și de întreținere de un an. De asemenea, este important să țineți cont de faptul că diferiți factori, cum ar fi vârsta, greutatea, înălțimea și sexul, determină pierderea în greutate 6.

Vă poate menține motivat inițial Deși 15 zile este o perioadă relativ scurtă, orice greutate pe care ați pierdut-o în acest timp vă poate încuraja să rămâneți mai mult timp cu dieta de resetare corporală. Acest lucru se datorează faptului că pierderea rapidă în greutate inițială a fost legată de succesul dietelor pe termen lung 1, 7.

În schimb, pierderea în greutate inițială mică este asociată cu rate mai mari de abandon în programele de pierdere în greutate 8. Cercetătorii sugerează că această discrepanță se poate datora nivelurilor de motivație. Mai simplu spus, persoanele care au rezultate imediate pot fi mai motivați să continue programul, deoarece cred că funcționează 1. Aceste alimente alcătuiesc o dietă bine rotunjită, deoarece oferă o serie de vitamine și minerale esențiale 9. Mai mult decât atât, planul de masă pentru dieta de resetare corporală este ambalat cu fibre din numeroasele alimente integrale, în smoothie-uri, gustări și mese solide.

Dietele bogate în fibre sunt asociate cu greutăți mai mici ale corpului și cu un risc redus de diabet de tip 2, boli de inimă, anumite tipuri de cancer și alte boli cronice Mai mult, este format din alimente extrem de hrănitoare. Dezavantaje potențiale Deși Dieta pentru resetare corporală vă poate ajuta să pierdeți în greutate, vine cu posibile dezavantaje.

Poate restricționa excesiv caloriile Deși model de pierdere în greutate corporală oferă ușoare modificări pentru rețete pentru persoanele de peste de de exemplu, studii privind pierderea în greutate 79 kgîn general oferă aproximativ 1. Aceasta nu numai că este prea model de pierdere în greutate corporală a unei restricții de calorii pentru unii oameni, dar poate duce și la deficiențe de nutrienți.

Revizuirea dietei cu 1.200 de calorii: funcționează pentru pierderea în greutate?

Mai simplu spus, dietele cu conținut scăzut de calorii le lipsește adesea toate carbohidrații, proteinele, grăsimile, vitaminele și mineralele de care ai nevoie pentru o sănătate optimă În plus, restricțiile calorii extreme și pierderea rapidă în greutate s-au dovedit a încetini metabolismul - chiar și după ce încetați dieta - și poate duce la reducerea semnificativă a masei musculare 13, 14, 15, Poate fi greu de urmărit pe termen lung Cercetările sugerează că orice dietă cu conținut scăzut de calorii poate funcționa pentru pierderea în greutate atâta timp cât puteți rămâne cu ea 1.

Conform unei analize a peste de persoane care urmează programe de scădere în greutate, un predictor principal al abandonului abandonului model de pierdere în greutate corporală nivelul foamei Dieta pentru resetare corporală este alimentată cu alimente bogate în fibre și proteine, care vă pot ajuta să vă reduceți pofta de mâncare.

model de pierdere în greutate corporală cum să slăbești în greutate de 25 kg

Cu toate acestea, mesele sale lichide, cum ar fi smoothie-urile, pot model de pierdere în greutate corporală mai puțin umplute decât alimentele solide 20, Aportul scăzut de calorii eliberează și hormonii foamei, ceea ce este un motiv probabil pentru care oamenii renunță la planurile de pierdere în greutate 22, Mâncăruri pentru a mânca Dieta pentru resetare corporală te-a mâncat de cinci ori pe zi.

Planul său de masă include smoothie-uri cu conținut scăzut de calorii, gustări și mese. Deși Pasternak nu oferă nicio prevedere de mărime pentru smoothie-uri, el oferă rețete specifice care au de calorii fiecare.

Cuvinte cheie PNG

Totuși, dacă cântărești peste de kilograme 79 kg prima pierdere în greutate, vi se permite să creșteți dimensiunile de servire cu o treime pentru a da în considerare nevoile crescute de calorii și nutrienți. Smoothies-urile sunt făcute folosind patru componente principale, ale căror ingrediente le puteți alterna pe baza preferințelor: Baza lichidă: apa, apa aromatizata, lapte scazut sau fara grasime sau lapte nonda lactat precum lapte de migdale sau soia Proteină: praf proteic, tofu sau iaurt fără grăsimi Grăsime sănătoasă: avocado, nuci sau semințe Carburi bogate în fibre: orice fructe - deși fructe de pădure, portocale, mere și pere sunt recomandate pentru conținutul lor de fibre - plus legume verzi cu frunze precum spanac sau kale Îndulcitori precum miere, sirop de arțar și zahăr din trestie nu sunt permise în smoothie și nici fructele ambalate nu conțin îndulcitori adăugați.

Sunt furnizate trei tipuri de rețete pentru smoothie, denumite după culorile lor atunci când sunt amestecate - smoothie alb, roșu și verde. Aceste gustări ar trebui să aibă aproximativ de calorii, să conțină un nivel scăzut de zahăr și să conțină cel puțin 5 grame atât de proteine, cât și de fibre. Exemplele includ: Edamame floricele pline cu aer simplu telina cu unt de arahide biscuiti de grau integral cu branza fara grasimi felii de mere cu curcan deli Masa Mâncărurile solide de casă sunt adăugate în Fazele 2 și 3.

Cartea Dieta pentru resetare corporală oferă rețete specifice, care oferă calorii pe o singură farfurie. Rețetele sunt făcute cu alimente întregi, procesate minim și includ un echilibru de proteine, fibre și grăsimi sănătoase.

Toate preparatele respectă criterii de nutriție specifice.

model de pierdere în greutate corporală arzătoare de grăsime eficiente

Alimente de evitat Deoarece dieta pentru resetare corporală implică un plan de masă specific cu rețete, nu există prea mult loc pentru abatere. Ar trebui să evitați întotdeauna aceste alimente în primele 15 zile ale dietei: lapte complet gras, iaurt și brânză alimente puternic procesate sau prăjite pâini albe, paste și alte boabe rafinate sodă și alte băuturi zaharoase alcool Motivul lui Pasternak este că produsele lactate cu grăsime completă și alimentele procesate sunt bogate în grăsimi saturate, care au fost considerate de multă vreme nesănătoase.

Cu toate acestea, unele dovezi științifice sugerează că grăsimile din lactatele pline de grăsimi nu dăunează sănătății inimii și chiar o pot promova Cerealele rafinate sunt interzise deoarece ele se situează la un nivel ridicat de indicele glicemic GIo măsură a vitezei în care crește glicemia ca răspuns la alimente În plus, alcoolul nu este permis decât după primele 15 zile, deoarece are un conținut mare de calorii.

Pasternak sugerează, de asemenea, că vă reduce capacitatea de a arde grăsime și că intoxicația poate duce la alegeri alimentare proaste.

  • Linia de jos Unii oameni respectă planurile de 1.
  • Inițiatorul proiectului FreeRider.
  • Podcast de pierdere de grăsime
  • Но, приглядевшись, он убедился, что она вовсе не такая изысканная особа, как ему показалось вначале.
  • Ndtv cum să slăbești
  • Хейл поставил масло на место и направился к своему компьютеру, располагавшемуся прямо напротив рабочего места Сьюзан.
  •  Да нет же, черт возьми.

Plan de masă pentru probe Iată un plan de masă pentru 1 zi în fiecare dintre cele trei faze. Linia de jos Dieta pentru resetare corporală este un plan de pierdere în greutate de 15 zile, care implică un plan de masă scăzut în calorii și exerciții fizice regulate.

Planul de mese pune accent pe smoothie-uri, gustări și mese mici, toate pe care le pregătești acasă folosind rețetele prezentate în ghidul și cartea de bucate a lui Harley Pasternak. Probabil că veți pierde rapid în greutate, întrucât dieta oferă aproximativ 1. Cu toate acestea, poate duce la restricții extreme de calorii și la un aport insuficient de nutrienți pentru unele persoane. Dacă vă preocupă să vă simțiți foame sau să primiți suficienți nutrienți, este posibil ca această dietă să nu fie potrivită pentru dvs.