Va face greutăți arde grăsime


Căi de a pierde grăsime corporală

Pot transforma grăsimea în mușchi? Sâmbătă, În orice caz, aceasta convingere a supraviețuit până în ziua de azi.

  • Renunțați la pierderea în greutate a zahărului rafinat
  • Dar dacă nu vrei să alternezi între cele două variante pentru că ai de gând să concurezi înviitorul apropiat?
  • Scădere în greutate cu zumba
  • Cum să slăbești fără să te miști
  • Pastile de dietă pentru grăsime de burtă homeo Câtă grăsime corporală pot arde într-o săptămână, as dori totusi
  • Această aplicație este ideală pentru ambele sexe: bărbați și femei.

Și, ca sa vă dăm răspunsul și să nu vă mai ținem pe jar, NU. Nu puteți transforma grăsimea în mușchi. Dar puteți arde grăsimea  și construi masa muscularăîn circumstanțe potrivite.

L-Carnitine 100.000 1L

Care este motivul? Mușchii, pe de altă parte, ca și structura, sunt alcătuiti din miofibrile, care la rândul lor conțin unități mai mici, denumite miofilamente contractile, de natură proteică actina și miozina dar și nitrogen utilzat în contracția musculară. Pe scurt, grăsimea și mușchiul sunt țesuturi total diferite și nu va face greutăți arde grăsime capacitatea de a se transforma dintr-una în alta.

Dar, de multe ori, aceasta afirmație cum că poți transforma grăsimea în mușchi aduce în discutie o altă întrebare importantă: este posibil să slăbesc și să pun masă musculară în același timp?

Cum Dam Burta Jos diete ușoare care funcționează rapid

Ideal este să ne concentrăm ori pe una, ori pe cealaltă, deoarece ele reprezintă procese total opuse. Construirea masei musculare este optimizată atunci când suntem într-o stare anabolică, consumând mai multe calorii decât ardem, în special proteine.

Atunci când adăugăm și antrenamente de forță, corpul nostru începe sinteza proteinelor în mușchi, producând astfel țesut muscular. Prin urmare, pare imposibil ca organismul nostru să activeze aceste 2 procese în același timp. Din fericire, avem o veste bună: se poate, dar este un proces anevoios și presupune anumite condiții, fiind mai simplu să le luăm pe rând. Deficitul caloric și antrenamentele de forță Potrivit unui studiu  științific, puteți construi masa musculară chiar și în deficit caloric doar dacă sunteți supraponderal și nu v-ați antrenat niciodată.

Aerobicul vs Antrenamentul Anaerob

Acest lucru se bazează pe următoarea ipoteză: cu cât aveți mai multă grăsime, cu atât corpul dvs. Acest scenariu s-ar putea să creeze iluzia că ați transformat grăsimea în mușchi, dar defapt, mai întâi ați ars grăsime, după care ați construit masă musculară în locul ei.

Însă, pentru un sportiv de performanță sau o persoană care se antrenează de câțiva ani, acest proces este aproape imposibil iar rezultatele apar foarte greu.

Dar, în final, cel mai important din toată ecuația aceasta, rămâne antrenamentul! Indiferent că vreți să slăbiți sau să puneți masă musculară, fără un antrenament de forță, mușchiul nu este stimulat să crească.

Credem cu tărie că acest articol a reușit să răstoarne mitul transformării grăsimilor în mușchi. Din păcate, asemenea mituri se regăsesc foarte des în industria fitness-ului și de aceea, v-am pregătit articolul cu Top 17 mituri despre mâncare dincare se dorește a fi un centralizator al celor mai întâlnite mituri despre mâncare.

Vă dorim lectură plăcută! Dacă v-a plăcut articolul, vă rugăm să-l distribuiți.