Slăbește cu grăsimi sănătoase


Dieta ketogenică: mănânci grăsimi şi slăbeşti!

In timp ce grasimile bune sunt recomandate in cantitati echilibrate, grasimile rele sunt contraindicate, in special in caz de risc cardiovascular crescut. Grasimile mononesaturate su polinesaturate sunt considerate grasimi sanatoase si trebuie incluse, cu moderatie, in dieta.

Alimentele care contin acet tip de grasimi sunt, in general, lichide la temperatura camerei — uleiurile vegetale. Grasimile mononesaturate Grasimile mononesaturate sunt cele care reduc riscul de afectiuni cardiovasculare si care stau la baza dietei mediteranene.

In general grasimile mononesaturate sunt in stare lichida la temperatura camerei. Aceste grasimi sanatoase sunt si o sursa bogata de vitamina E. Grasimine mononesaturate se regasesc in: masline, avocado, nuci, migdale, caju, seminte de susan, seminte de dovleac, ulei masline, ulei de canola sau uleiuri din nuci.

slăbește cu grăsimi sănătoase marinade de slăbire

Grasimile polinesaturate Grasimile polinesaturate se regasesc in general in uleiurile vegetale si sunt renumite pentru reducerea colesterolului si a trigliceridelor, mai ales atunci cand sunt consumate in locul grasimilor saturate. Acizii grasi Omega-3 fac parte din categoria grasimilor polinesaturate si se regasesc i pestele gras precum somonul, macroul sau tonul, dar si in semintele de in si nuci.

slăbește cu grăsimi sănătoase pierderea în greutate cu povești de recul

Efectele grasimilor mononesaturate si polinesaturate pentru organism Grasimile mononesaturate sunt recomandate, alaturi de cele polinesaturate, pentru inlocuirea grasimilor saturate si trans, astfel incat riscul cardiovascular sa fie redus. Studiile facute in ultimii ani au scos la iveala si alte beneficii ale consumului de grasimi mononesaturate: reduc riscul de cancer la san, reduc slăbește cu grăsimi sănătoase de colestrol, ajuta la scaderea in greutate, reduc grasimea abdominala si combat rigiditatea articulara.

Grasimile polinesaturate sunt grasimi esentiale, asta inseamna ca organismul are nevoie de ele pentru a functiona, insa nu le poate produce pe cont propriu asa ca trebuie sa i le oferi prin alimentatie.

Ce inteleg eu prin grasimi sanatoase difera putin de intelesul  general, tradus de necunoscatori. In primul rand trebuie sa stim ca grasimea este esentiala pentru viata. Corpul uman are nevoie de grasimi pentru a functiona, grasimile fiind parte a fiecarei celule colesterolul, de exemplu.

Aceste grasimi sunt folosite pentru construirea membranei celulare, dar si pentru coagularea sangelui, pentru miscarea muschilor, pentru reducerea inflamatiei si a colesterolului din sange. Grasimi polinesaturate — seminte de floarea soarelui, slăbește cu grăsimi sănătoase de susan, seminte de dovleac, seminte de in, peste gras somon, ton, macrou, hering sau sardineulei de soia, lapte de soia, tofu. Consumul acestor grasimi ridica nivelul de colesterol LDL din sange, crescand astfel riscul de afectiuni cardiovasculare.

Grasimile trans artificiale sunt complet interzise de catre specialistii in nutritie asa ca e indicat sa le eliminam complet din alimentatie. Grasimile saturate devin periculoase atunci cand sunt consumate in cantitati mai mari decat cele permise, crescand astfel colesterolul.

Ghidul complet al grasimilor – grasimi sanatoase vs. grasimi nocive

Nutritionistii ne recomanda sa pastram aceste grasimi in dieta, insa in calitati limitate. Grasimile saturate Grasimile saturate au fost considerate pentru o perioada indelungata complet nesanatoase, insa studiile recente in domeniu au scos la iveala faptul ca acestea pot fi chiar benefice, insa atunci cand provin din surse de calitate si sunt consumate in cantitati moderate.

Ghidul complet al grasimilor — grasimi sanatoase vs. Dar grasimile nu sunt ceva de temut: nu grasimea te ingrasa, ci caloriile in exces, si cu totii avem nevoie de grasime pentru un organism sanatos si functional. Alimentatia ta zilnica trebuie sa contina neaparat si grasimi, important este echilibrul si alegerea grasimilor sanatoase, din surse vegetale, care te pot ajuta sa iti scazi riscul de boli de inima, atacuri cerebrale si colesterol crescut. Descopera cate tipuri de grasimi exista, din ce surse alimentare le poti lua, cu ce te ajuta si de ce sunt benefice sau nocive corpului tau!

Ideal ar fi ca aceste grasimi saturate sa fie inlocuite, atunci cand sunt consumate in cantitati mari, cu grasimi nesaturate, mult mai sanatoase in special pentru inima. Grasimile trans Grasimile trans artificiale trebuie eliminate complet din dieta intrucat creeaza o multime de probleme de sanatate si nu aduc organismului niciun beneficiu. Grasimile trans sunt grasimi in stare solida si contin uleiuri vegetale partial hidrogenate.

Grasimile trans se regasesc in alimentele prajite, in margarina, in produsele de patiserie si in snacksurile din comert popcorn, chipsuri.

slăbește cu grăsimi sănătoase slăbirea corpului superior

Atunci cand sunt combinate cu o dieta bogata in carbohidrati rafinati, grasimile saturate cresc si riscul de diabet de tip 2. Grasimile trans sunt mult mai periculoase decat cele saturate asa ca e indicat sa le eliminam complet din dieta.

Slăbire și sănătate

Grasmini saturate — carne rosie, pielea de pui, produse lactate precum lapte, smantana si branza, unt, inghetata, untura, uleiurile tropicale precum uleiul de cocos sau de palmier. Cum stabilesti o dieta echilibrata in slăbește cu grăsimi sănătoase pentru organism O dieta echilibrata in grasimi este una sanatoasa. Grasimile in exces sunt daunatoare, insa si lipsa grasimilor este nesanatoasa. Bineinteles, este vorba despre grasimile sanatoase, adica despre grasimi nesaturate in mare parte, si despre grasimi saturate intr-o cantitate redusa.

slăbește cu grăsimi sănătoase cea mai bună rutină zilnică pentru pierderea de grăsime

Inlocuirea grasimilor saturate cu grasimi nesaturate in alimentatie Grasimile saturate sunt permise, insa in cantitati reduse. Multi dintre noi facem insa greseala de a consuma mai multe grasimi saturate decat e indicat si asa apar problemele.

slăbește cu grăsimi sănătoase când pierdeți în greutate dispare celulita

Persoanele care au colesterolul marit ar trebui sa inlocuiasca grasimile saturate, in mare parte, cu grasimi nesaturate. Astfel, riscul cardiovascular este redus.

Grasimi - ghid complet. Afla care sunt sanatoase si care sunt nocive

Pentru limitarea grasimilor este bine sa iti faci un obicei din a citi eticheta produselor alimentare pe care le consumi. Evita complet alimentele care contin grasimi trans si limiteaza consumul alimentelor care contin grasimi saturate.

Nu uita ca 1 g de grasime contine 9 calorii — foloseste acest raport pentru a iti calcula cantitatea de grasimi pe care ai voie sa o consumi zilnic.

  1. Pe lângă uleiul de măsline, mai sunt şi alte grăsimi bune pe care le poţi consuma!
  2. Ghidul complet al grasimilor – grasimi sanatoase vs. grasimi nocive – Alege sa fii sanatos!
  3. Grasimi - ghid complet. Afla care sunt sanatoase si care sunt nocive

Pe masura ce iti calculezi grasimile consumate îndepărtați flabul de grăsime mult, vei invata sa aproximezi fara probleme cantitatea de grasimi pe care o poti consuma.

Fa-ti o lista cu sursele de grasimi trans si saturate pe care esti tentat sa le consumi astfel incat sa iti intre in cap ca trebuie sa le eviti. Renunta la mezeluri, la carnea grasa, la produsele lactate grase, la alimentele semi-preparate sau de tip fast-food, precum si la produsele de patiserie si cofetarie.

slăbește cu grăsimi sănătoase vector de grăsime pierdere

Dieta hipolipidica, adica saraca in grasimi, este absolut necesara pentru persoanele cu risc cardivascular crescut, adica care au colesterolul si trigliceridele marite.