Pierde podcast de grăsime corporală.


  • Si vorbesc prostii.
  • Efectul Novice | Mark Rippetoe
  • Cu cât mergi mai repede și cu cât cântărești mai mult, cu atât vei cheltui mai multe calorii.
  • Slăbire kanpur

Dar majoritatea dintre noi sunt încă confuzi în legătură cu factorii care duc la creșterea în greutate. Trei factori atribuite în mod obișnuit sunt genele noastre, microbiomele noastre gut buguri și consumul de energie kilojouli. Deci, să examinăm cât de mult este de vină fiecare dintre acestea.

How to Build Muscle with Bodyweight Training

Citește mai mult: Când pierdem în greutate, unde merge? Dar pentru indivizi, genele nu au un efect atît de mare cum credem noi. Lasă-mă să explic.

Jammu & Kashmir: Terrorists shoot policeman dead in Kulgam district 2 zile pastile dieta

În comparație cu verișoarele noastre de primate, noi, oamenii, suntem "maimuța grasă". Stocam mai multe resurse de energie sub forma de grasime corporala decat gorilele, cimpanzeii sau urangutanii.

pierde podcast de grăsime corporală cum să pierzi cea mai mare grăsime corporală

Deci, ideea este că am evoluat pentru a îndepărta mai multă energie din grăsimi pentru a ne conduce creierul mai mare. Cu toate acestea, pentru un individ, genele nu pot juca un astfel de rol imens. Cea mai mare gena care a contribuit, identificata din studiile de asociere la nivelul genomului, a fost foarte denumita logic masa de grasime si gena asociata cu obezitatea FTO.

Vestea chiar mai buna este ca persoanele care au aceasta varianta pot pierde in greutate la fel de usor, consumand mai putin si deplasand mai mult.

pierde podcast de grăsime corporală pierderea în greutate vs pierderea de grăsime corporală

Așadar, este bine să ne amintim că genele nu funcționează izolat, ci cahoși cu mâncarea pe care o mâncăm și cu activitatea fizică pe care o facem. Gut bug-uri Este un gând destul de ciudat că ne împărtășim corpul cu 30 de bilioane de bacterii.

Introducere

E vorba de un bug pentru fiecare dintre celulele noastre umane. Multe dintre aceste bug-uri trăiesc în intestinele noastre și efectul lor asupra diferitelor boli, inclusiv obezitatea, este studiat intens.

pierde podcast de grăsime corporală boala care provoacă scădere în greutate

Suplimentele probiotice conțin bacterii vii, cum ar fi Lactobacillus, și prebioticele sunt un tip de fibră care poate îmbunătăți sănătatea intestinului prin favorizarea creșterii mai multor tulpini bacteriene.

Un rezumat al celor 13 studii a constatat că, luând suplimente probiotice timp de până la trei luni, greutatea corporală a scăzut cu 0, 6 kg în medie.

Caloriile au ars mersul

Adică, a existat doar o scădere medie a greutății corporale de 0, 6 kg. Un alt mod, poate mai puțin gustos, de îmbunătățire a profilului bolilor intestinale este transplantul poo.

Cum sa slabesti mult cum să-ți tai grăsimea din stomac flotarile te ajuta sa slabesti. Cum să arzi grăsime în jurul burtei tale pastile de dieta c5 diete de slabit usoare si rapide.

Cu toate acestea, trebuie să așteptăm mari studii sistematice ale transplanturilor poo cu privire la pierderea pierde podcast de grăsime corporală greutate, înainte de a putea spune dacă acestea ajută sau nu. Citește mai mult: Explainer: ce este microbiota intestinală și cum afectează mintea și corpul? Această teorie a fost supusă încercării și sa dovedit a fi corectă printr-un studiu pierde podcast de grăsime corporală pe participanți sănătoși pe parcursul a doi ani.

Dimpotrivă, aportul crescut de energie a prezentat o creștere a ponderii în de participanți, urmată de doi ani.

Gut bug-uri

Dacă un kilojoule este un kilojoule, ar trebui să puteți să pierdeți greutatea la fel, dacă kilojoulele provin din grăsimi sau din carbohidrați, cu condiția să existe mai puține kilojouli în general.

Și cam asta a fost descoperit într-un rezumat al a 32 de studii privind hrănirea controlată, care au comparat proporții diferite de grăsimi cu carbohidrați, dar au avut același consum redus de energie.

Rolul dietelor cu conținut scăzut de grăsimi în controlul greutății corporale: o meta-analiză a studiilor de intervenție prin dietă ad libitum Noiembrie Abstract OBIECTIVE: Sunt recomandate diete bogate în carbohidrați cu conținut scăzut de grăsimi pentru a preveni creșterea în greutate la subiecții cu greutate normală și pentru a reduce greutatea corporală la excesul de greutate și la obezitate. Cu toate acestea, eficacitatea lor este controversată. Am evaluat eficacitatea dietelor cu conținut scăzut de grăsimi ad libitum în reducerea greutății corporale la persoanele nediabetice din rezultatele studiilor de intervenție. DESIGN: Studiile au fost identificate dintr-o căutare computerizată a bazei de date Medline din ianuarie până în iulie și din alte surse. Criteriile de includere au fost: studii controlate cu o durată mai mare de 2 luni comparând dietele cu conținut scăzut de grăsimi ad libitum ca singura intervenție cu un grup de control care consuma dietă obișnuită sau o dietă cu conținut redus de grăsimi ad libitum.

Deci, genele noastre și bug-urile intestinale pot influența creșterea în greutate, dar efectele sunt relativ modeste. Kilojoules, pe de altă parte, țineți cheia master la reglarea greutății corporale.

Creșterea în greutate are loc atunci când se consumă mai mult kilojoule ca hrană, decât pentru combustibil. Citește mai mult: De ce recâștigăm greutatea după o dietă drastică Alegerea Editorului.