Cum să pierzi o burtă de grăsime, Grasimea de pe burta – mai periculoasa decat poti crede | olly.ro


cum să pierzi o burtă de grăsime

Îți poate crește riscurile de cancer, hipertensiune arterială, accident vascular cerebral, demență, boli de inimă și diabet. Pentru a deveni mai sănătos și a pierde grăsimea periculoasă din burtă, va trebui să vă schimbați dieta, exercițiile de rutină și stilul de viață pe o perioadă mai lungă de timp. Cu toate acestea, în cursul unei săptămâni puteți începe să faceți niște schimbări grozave, care promovează sănătatea stilului dvs.

Adăugarea de alimente utile pentru a reduce grăsimea din cum să pierzi o burtă de grăsime Păstrați-vă tipurile de grăsime potrivite. Nu adăugați acestea, în plus, la o dietă nesănătoasă sau în plus la surse de grăsime nesănătoase. Acestea ar trebui să înlocuiască acele surse de grăsime nesănătoase precum grăsimile trans sau saturate. Grăsimile monoasaturate se găsesc într-o varietate de alimente, inclusiv ulei de măsline, măsline, nuci, semințe, unt de nucă, avocado și ulei de canola.

Ideile de încercat includ: înlocuirea untului sau a unturii cu ulei de măsline, ulei de grapese sau ulei de avocado. Măsurați o porție de oz grame pentru a vă menține limita de calorii.

Adăugați fructe și legume proaspete la fiecare masă. Asigurați-vă că cel puțin jumătate din farfuria dvs. Aceste alimente cu conținut scăzut de calorii au un conținut ridicat de nutrienți și te pot ajuta să slăbești și să reduci grăsimea din burtă.

Când faceți din jumătatea farfuriei dvs. Includeți porții la fiecare masă. Ele sunt o alegere mult mai hrănitoare.

Obiecte precum pâinea albă, orez alb, paste simple sau biscuiti ar trebui să fie limitate. Ajutați-vă să vă păstrați corpul să se simtă mai mulțumit și hidratat, consumând cantități adecvate de apă și alte lichide clare în fiecare zi. De obicei este recomandat să bei cel puțin 8 pahare de apă zilnic. Cu toate acestea, chiar s-au recomandat cantități de până la 13 pahare pe zi.

  • De fapt, faptul că are multe grăsimi în zona abdominală este puternic legat de boli precum diabetul de tip 2 și bolile de inimă.
  • E timpul sa dai burta jos!
  • Cafea organică de slăbire
  • Cum să pierzi grăsimea din burtă într-o săptămână | olly.ro
  • ОТОЗВАТЬ «СЛЕДОПЫТА».
  • 6 moduri simple de a pierde grasimea de pe burta - Sanatatea Ta

Acesta joacă un rol esențial în reglarea temperaturii corpului și a tensiunii arteriale [13]. X Sursa de încredere Clinica Mayo Site-ul educațional al unuia dintre cele mai importante spitale ale lumii Accesați sursa În plus, hidratarea adecvată vă ajută să vă gestionați pofta de mâncare. În plus, consumul unui pahar de apă imediat înainte de masă vă poate ajuta să reduceți aportul general și să vă sprijiniți pierderea în greutate. Eliminarea alimentelor cu probleme pentru a reduce grăsimile din burtă Tăiați zahărul și făina albă rafinată.

  • Сьюзан окаменела.
  • Вы всегда добиваетесь своего… вы добьетесь… «Да, - подумал .
  • 10 sfaturi simple de slăbit
  • Они мои лучшие клиенты.

Studiile au arătat că unul dintre cei mai mari vinovați ai grăsimii viscerale sunt băuturile zaharoase, dulciurile și alimentele obținute din făina albă rafinată.

Băuturile îndulcite precum sodă, sucuri de fructe și băuturi sportive pe lângă bomboane, deserturi sau produse de patiserie pot crește grăsimea viscerală.

În timp ce este imposibil să-ți pierzi toată grăsimea din burtă în 2 săptămâni, poți pierde o parte din ea rapid, pierzând în greutate și grăsime corporală peste tot. Tot ce trebuie să faceți este să mâncați alimente potrivite reducerea caloriilor în processă vă amplificați rutina de exerciții fizice și să faceți câteva schimbări în stilul de viață pentru următoarele 2 săptămâni.

În plus, alimentele făcute cu făină albă oxidul de azot te face să slăbești carbohidrați extrem de procesate sunt, de asemenea, responsabile de ambalarea pe grăsime. Aveți grijă la biscuiti, pâine albă, paste simple și orez alb.

De exemplu, încercați iaurt sau fructe grecești cu conținut scăzut de grăsimi. Tăiați băuturi alcoolice. Multe studii au arătat că consumul crescut de alcool este legat de cantități crescute de grăsimi viscerale.

În plus, multe băuturi alcoolice sunt amestecate cu băuturi zaharoase, îndulcite. Combinația de zahăr și alcool crește împreună riscul de grăsimi viscerale.

cum să pierzi o burtă de grăsime

În general, femeile nu ar trebui să bea mai mult de 1 pahar de alcool zilnic, iar bărbații ar trebui să-și limiteze alcoolul la 2 pahare zilnic.

Pe lângă alegerea surselor de grăsimi sănătoase pe care să le includă în dieta dvs.

Cum să pierzi grăsimea din burtă în 2 săptămâni | olly.ro

Evitați toate grăsimile trans. Aceste grăsimi sunt produse de om și pot provoca întărirea arterelor, creșterea LDL colesterolul rău și scăderea HDL colesterolul bun. Evitați toate produsele care conțin uleiuri parțial hidrogenate sau hidrogenate. Acestea se găsesc în alimente prăjite, alimente procesate și carne procesată [18]. X Sursa de încredere Asociația Americană a Inimii, lider nonprofit, care finanțează cercetarea medicală și educația publică Mergi la sursa Mâncați doar cantități moderate de grăsimi saturate.

S-au făcut multe cercetări înainte și înapoi dacă grăsimile saturate sunt sau nu sănătoase.

Mâncarea pentru combaterea grăsimii din burtă

Deoarece grăsimile, în general, sunt mai mari în calorii, încercați să reduceți greutatea și grăsimea corporală, limitați aceste tipuri de grăsimi. Se găsesc în produse de origine animală precum untul, brânza cu grăsime completă, carnea roșie și untura.

Creșterea exercițiului și a activității Faceți antrenamente la intervale de zile în această săptămână. Antrenamentele cu o intensitate mai mare au devenit mai populare.

Grasimea de pe burta – mai periculoasa decat poti crede | olly.ro

Sunt cunoscuți că torc calorii, dar în mod special arde cantități mai mari de grăsime corporală în comparație cu cardio tradițional. Puteți face programe de intervale pe benzi de rulare, biciclete staționare și mașini eliptice. Puteți să vă creați propriul program de intervale de mare intensitate, alternând între explozii scurte de exerciții cu intensitate foarte mare, cu jocuri mai lungi de exerciții cu intensitate mai moderată.

De exemplu, puteți încerca să alternați între sprinturi de 1 minut și 5 minute de jogging.

Varsta si mostenirea genetica pot contribui la acumularea grasimii la nivelul burtii Greutatea este determinata in mare masura de modul in care echilibrezi caloriile pe care le consumi cu energia pe care o arzi. Daca mananci prea mult si faci prea putina miscare, cel mai probabil vei lua in greutate, acumuland inclusiv mai multa grasime in jurul abdomenului. Varsta si mostenirea genetica sunt doi factori de risc pe care nu-i putem modifica. Cu toate acestea, un raport echilibrat intre caloriile consumate si grasimile arse ajuta la prevenirea cresterii in greutate, in ciuda varstei si mostenirii genetice. Procesul de imbatranire joaca un rol important in acumularea grasimii abdominale.

Angajează cel puțin 30 de minute de cardio 5 zile pe săptămână. Pe lângă antrenamentele pe intervale, studiile au arătat că este la fel de important să faci cel puțin 30 de minute de exerciții cardio în fiecare săptămână pentru a ajuta la reducerea grăsimii din burtă.

Categorii populare

Scopul de a face aceste activități într-un ritm moderat. Acest lucru este de obicei descris ca atunci când este posibil, dar dificil, să puteți pierde în greutate pe letrozol o conversație pe măsură ce efectuați activitatea.

cum să pierzi o burtă de grăsime

Crește-ți nivelul zilnic de activitate. Activitățile de stil de viață sunt o modalitate excelentă de a adăuga mai mult exercițiu zilnic. A fi mai activ pe parcursul zilei s-a dovedit că are beneficii similare cu de minute de cardio planificat în fiecare săptămână.

cum să pierzi o burtă de grăsime

Alegeți perioadele în care sunteți sedentari, cum ar fi vizionarea televizorului, pauzele la birou sau naveta și introduceți activitatea în mix. Gândiți-vă la momentele în care puteți muta mai mult sau puteți face mai mulți pași. De exemplu, faceți sit-up-uri, pushup-uri și scânduri în timpul pauzelor comerciale.

Întindeți-vă în timp ce sunteți blocat în trafic și mergeți în jurul biroului în timpul pauzei.

Puteți, de asemenea, să luați în considerare cumpărarea unui pedometru sau descărcarea unei cum să pierzi o burtă de grăsime de contorizare pe smartphone. Acestea vă vor ajuta să urmăriți cât de activ sunteți în timpul zilei și o modalitate bună de a vedea cât de mult v-ați crescut nivelul de activitate. Faceți exerciții de antrenament de forță de ori în această săptămână.

cum să pierzi o burtă de grăsime

Haltere crește masa musculară slabă, care poate ajuta la creșterea metabolismului corpului și capacitatea de a arde calorii în repaus. X centre sursă de încredere pentru controlul și prevenirea bolilor Institutul principal de sănătate publică din SUA, condus de Departamentul de sănătate și servicii umane Accesați sursa Includeți exerciții de greutate corporală, cum ar fi împingători, scânduri, ghemuțe sau alunecări.

Acestea sunt exerciții de tonifiere grozave, dar îți cresc și ritmul cardiac. Învață să folosești greutăți gratuite sau mașini de arome slăbire tip seric. Exercițiile Tricep includ presă deasupra tricepului, depuneri de tricep pe tracțiune de cablu și lovituri de tricep.

Poate doriți să luați în considerare investiția într-o sesiune cu un antrenor personal dacă nu ați folosit niciodată greutăți. Vă vor putea arăta cum să ridicați greutățile și vă vor oferi un program adecvat de ridicare a greutății.

Care este cel mai bun lucru de băut pentru a pierde grăsimea din burtă? Apa este cel mai bun lucru de băut dacă încercați să pierdeți grăsime. Nu are calorii.