Pierderea de grăsime preconizată cu t3


Ba mai mult, fie c-ai stiut, fie ca nu, sigur te-ai confruntat cu pericole la dieta. Dar nici daca esti copil nu esti exclus. Aproximativ 1 din 2 fete adolescente si 1 din 4 baieti adolescenti au tinut o dieta si, evident, s-au confruntat cu pericolele asociate intr-o incercare a-si schimba felul in care arata [ 1 ].

Problema de terminologie a cuvantului dieta

Regim alimentar special, recomandat în caz de boală, pentru păstrarea sănătății, scăderea greutății corporale etc. Hai sa disecam putin definitia asta cel putin precara. Avand in vedere ca nu intra in normalitatea noastra, e firesc sa nu tinem dieta in viata de zi cu zi, decat in cazuri speciale.

Cum cazurile speciale au o temporaritate inglobata in ele, automat dieta este temporara. Asadar, se subintelege ca trebuie sa ajungi destul de grav ca medicul banuiesc, la el mergi cand esti bolnav, nu? Sau poate e mai cu capul pe umeri, isi cunoaste limitarile si te trimite la nutritionist, ca sa-ti recomande el o dieta. In orice caz, trebuie sa ajungi intr-o faza nasoala ca sa se intample asta. Tinem dieta pana scadem in greutate si ne atingem obiectivul. Apoi, liber la prajituri!

Si tind sa-i dau dreptate, asta inteleg si eu. Si, atentie, nu vorbim de prajituri de la The Fit Bakercare nu ingrasa. Pe alea le poti manca linistita si la dieta.

EUR-Lex - R - RO - EUR-Lex

In al nostru drag domeniu, recte fitness, se obisnuieste un deficit caloric de Cal pe zi. Rationamentul din spate e ca, pentru a arde 1 livra de grasime, trebuie sa arzi aproximativ Cal.

Stabilind ca obiectiv pierderea unei livre pe saptamana, rezulta acel deficit caloric de Cal pe zi. Atunci stabilim un deficit caloric initial de Cal si mentinem caloriile la nivelul acela cat avem nevoie, slabind 1 livra pe saptamana si traind fericiti pana la adanci batraneti, nu? Pai nu pierderea de grăsime preconizată cu t3. Exista multe pierderea de grăsime preconizată cu t3 pentru care abordarea aceasta nu va functiona, cateva dintre ele fiind prezentate mai jos.

Aceste pericole la dieta sunt menite sa-ti faca viata un calvar cand vrei sa slabesti si ai face bine sa fii constienta de ele pentru urmatoarea ta tentativa de a slabi.

Introducere

Imprecizie la estimarea aportului caloric Oamenii nu sunt perfecti la a-si estima aportul caloric si studiile vin sa confirme acest lucru [ 23 ]. Cu atat mai mult atunci cand esti in deficit caloric, adica la dieta, ti-e mai greu sa estimezi cu acuratete numarul de calorii pe care il consumi [ 4 ].

pierderea de grăsime preconizată cu t3 tequila te poate ajuta să slăbești

Nu mai vorbim despre mancatul in oras. Un studiu facut pe aproape de participanti [ 5 ], a aratat cum acestia au subestimat, in medie, cu Cal continutul caloric al meselor consumate in oras.

Ca sa arzi Cal, trebuie sa alergi 25 min sau sa inoti 30 min. Numarul de calorii subestimate creste disproportionat cu cat marimea a ceea ce mananci creste. Mergi in orice food court la noi, sunt mari sau nu portiile?

pierderea de grăsime preconizată cu t3 cel mai bun arzător de grăsimi sub 1000

Imprecizie la valorile de pe etichete Chiar daca nu mananci in oras si monitorizezi la sange fiecare gram pe care-l bagi in gura, tot exista sanse sa dai chix. O Calorie kcal este definita drept cantitatea de caldura necesara sa ridici temperatura unui kg de apa cu 1°C. Asadar, pentru a masura continutul caloric al unui aliment, metoda cea mai precisa era sa masori energia pe care o produce.

pierderea de grăsime preconizată cu t3 top 10 arzătoare de grăsime naturale

Alimentul era plasat intr-un recipient inchis ermetic, plin cu apa, numit bomba calorimetrica. Si nu, nu e vorba de briosa pe care o mananci la OMV cand te opresti sa alimentezi. Masina, ca pe tine nu te prea alimentezi, mai degraba te poluezi… Apoi, alimentul era ars complet si se masura cresterea in temperatura apei, determinandu-se astfel numarul de calorii.

13 pericole la dieta

In prezent, metoda aceasta nu se mai prea aplica, iar numarul de calorii si valorile nutritive pe care le vezi pe etichete rezulta in urma adunarii valorilor din ingredientele individuale.

Se ajunge, astfel, la un numar destul de precis? Da, unde destul de e sintagma cheie. Asta inseamna ca daca inghetata ta preferata americana spune Cal pe eticheta, s-ar putea sa aiba Cal, deci va trebui sa te mai plimbi vreo 15 min extra pentru diferenta de 60 Cal. Supraestimarea consumului de energie La fel cum tindem sa subestimam cat mancam, asa tinem sa supraestimam cat ardem.

Un studiu si-a propus sa le verifice pe ambele in paralel [ 3 ]. Dupa aceste sesiuni, fiecare persoana era rugata sa estimeze cate calorii a ars si sa manance echivalentul caloriilor arse la o masa de tip bufet. Cei cu antrenamentul de Cal A1 au estimat ca au ars ± Cal. Cei cu antrenamentul de Cal A2 au estimat ca au ars ± Cal. Ba mai mult, cei care au facut A1 antrenamentul 1 au mancat dupa ± Cal, iar cei care au facut A2 antrenamentul 2, ca autostrada inca nu e terminata au mancat dupa ± Cal.

Asadar, motivele nu pot slăbi cu A1 au estimat de pana la 9 ori 9 ori!!

pierderea de grăsime preconizată cu t3 cel mai simplu mod de a arde grăsimea din burtă

Cei cu A2 au estimat de pana la 6 ori mai multe calorii arse si au mancat de peste 2. Daca ai impresia ca ai nevoie de de calorii te mentii si stai la sa fii in deficit, dar tu, de fapt, ai nevoie de doar sa te mentii, ghici ce?!

Nu esti in deficit de calorii! Modificarea consumului de energie ca functie de aport Pana acum, au fost pericole la dieta mai usoare, ce tin de erorile noastre de estimare. Acum intram pe taram de modificari ce au loc in corpul nostru atunci cand suntem la dieta. Nu numai ca nu ne pricepem la a ne estima cate calorii ardem prin activitatea fizica pe care o facem, dar acest consum de energie se mai modifica si in functie de aportul de energie pe care il avem.

In alte cuvinte, cat ardem depinde de cat mancam. Daca stiu ce cum arata planul tau alimentar, poti sa-ti estimez destul de precis cate calorii arzi mancand. Dar 2 indivizi de dimensiuni sensibil egale pot avea diferente in NEAT de pana la Cal [ 6 ], ceea ce e incredibil de pierderea de grăsime preconizată cu t3 si incredibil punct!

Stim ca tesutul muscular e unul activ, care arde calorii. Asadar, cand pierdem in greutate, intrucat pierdem, din pacate, si din muschi, e de asteptat sa consumam mai putine calorii la noua greutate. Aceasta combinatie sugereaza ca pierderea in greutate a indus o reducere considerabila in TDEE si ca aceasta reducere e atribuita in proportie mare componentei NEAT.

Întrebare:

Descresterea NEAT e unul din cele mai semnificative pericole la dieta care-ti poate incetini semnificativ progresul daca nu stii de el! Modificarea greutatii corporale Ai vazut mai sus ca, atunci cand slabesti, e normal sa arzi mai putine calorii, pentru ca mai pierzi si din tesutul activ, adica muschi. Un alt motiv pentru care ajungi sa arzi mai putine calorii dupa ce slabesti la dieta e pentru ca ai o greutate mai mica la deplasare si miscare, deci vei arde mai putine calorii deplasandu-te si miscandu-te.

James Krieger, om de stiinta american, autor si orator, fondator al site-ului weightology. Astfel, au evitat luarea rapida in greutate, cel mai mare pericol de dupa dieta.

La 10 zile dupa concurs sportivul avea o crestere de doar 1 kg, in conditiile in care si-a crescut considerabil caloriile si in care nu e deloc neobisnuit ca in primele 10 zile de dupa un concurs de culturism sa iei in greutate kg. Suna a ceva pozitiv, pe care o vrei, nu? In acest caz, nu chiar. Dupa cum am invatat la biologia in clasa a 7-a, ATP adenozin trifosfat este o nucleozida trifosforilata… glumesc. Doar ca, tu preiei energie calorii din alimente sub forma de carbohidrati, grasimi, proteine si alcool.

Cand esti la dieta, se pare ca mitocondriile observa lipsa de energie disponibila calorii mai putinedeclara cod rosu de calorii si se adapteaza pentru a creste eficienta de conversie, crescandu-si astfel abilitatea de a-si atinge norma de producere de ATP cu ardere de mai putine calorii. Intrucat caldura e un reziduu al formarii de ATP, vei degaja mai putina caldura si, deci, vei arde mai putine calorii. Conversia hormonilor tiroidieni De aici, intram pe taram minat si vorbim despre pericole la dieta hormonale, cele mai greu de gestionat si prevenit.

Unii din hormonii cu cel mai mare impact asupra numarului de calorii pe care il arzi sunt cei tiroidieni THin special forma activa T3. Nivele mici de hormoni tiroidieni sunt asociate cu rate metabolice scazute adica arzi mai putine caloriipe cand nivele mari sunt asociate cu rate metabolice ridicate adica arzi mai multe calorii.

La fel cum se intampla si in economie, cand creste cererea, creste si oferta, asa ca se produce mai mult ATP. Si dupa cum ai vazut, producerea de ATP are ca efect rezidual arderea de calorii.