Stabilirea obiectivelor și a recompenselor pentru pierderea în greutate. Gândiți-vă subțire: 6 strategii mentale pentru pierderea în greutate


Fitness 10 sfaturi pentru a face acest an în care vă păstrați de fapt rezoluțiile de fitness Ca societate, se pare că avem din ce în ce mai mult conștient de sănătate în fiecare an, ceea ce înseamnă că un stil de viață sănătos este în continuarea listei noastre de rezoluții de Anul Nou.

Cu toate acestea, așa cum se întâmplă cu o mulțime de obiective bine intenționate, până la 1 februarie, mulți dintre noi am uitat sau am renunțat la toate intențiile pozitive pe care ni le-am propus cu doar o lună mai devreme.

  •  В него попал зараженный файл, сэр.
  •  Dоnde estan sus efectos? - спросил Беккер на беглом кастильском наречии.
  •  - Нужен код.

De ce ne este atât de greu să ne conformăm acestor obiective? Buna intrebare. Fie că este vorba de 1 ianuarie sau 11 iulie, trebuie să ne asigurăm că obiectivele pe care ni le stabilim nu ne stabilesc și pentru eșec din start.

Costumele de baie, pantaloni scurți și topuri mai mulate sunt din nou în sezon și mulți vor să scadă câteva kilograme în plus pentru a-i ajuta să se simtă puțin mai confortabil când ies la soare. Vara este un sezon de trei luni care se pretează bine la pierderea în greutate. În plus, multe alimente cu calorii mai scăzute precum fructele și legumele sunt în sezon. Stabilește-ți obiective realiste în această vară pentru a te ajuta să îți atingi pierderea în greutate dorită și să te ajute să te simți excelent pentru o distracție de vară.

Trebuie să depunem un efort activ pentru a ne asigura că nu numai că ne atingem obiectivele, dar și ele ne ajută să se efectueze schimbări reale și adevărate în viața noastră. Deci, cum facem asta? Iată câteva sfaturi universale despre cum să te respecți cu adevărat de rezoluțiile de Anul Nou pe parcursul întregului an indiferent dacă sunt sau nu orientate către fitness.

stabilirea obiectivelor și a recompenselor pentru pierderea în greutate cum să slăbești în timp ce te căsătorești

Stabilește-ți obiective realiste și specifice. Deși este grozav să tragi pe lună, revizuirea completă a întregii vieți de obicei nu este realistă, realizabilă sau durabilă. Începeți mic, fiți specific și construiți de acolo. Dacă nu ați lucrat de când Richard Simmons conducea clasa, probabil că nu sunteți gata să ieșiți să alergați un maraton în timpul primului antrenament.

Stabilirea obiectivelor nerealiste nu numai că te stabilește pentru eșecul probabil, ci și vătămarea. În plus, fii specific cu privire la obiectivele stabilirea obiectivelor și a recompenselor pentru pierderea în greutate.

Stabiliți-vă obiectivele pe care le așteptați. Dacă ați încercat să vă învârtiți și încă nu este ceva ce vă place, nu simțiți că trebuie să vă impuneți în el doar pentru că este la modă sau altcineva spune că este bine pentru dumneavoastră.

  1. Pierderea în greutate de vârstă
  2. Cum să pierzi grăsime în jurul coatelor
  3. Cum să enumerați motivații de pierdere în greutate | olly.ro
  4.  Если Дэвид не добьется успеха, а ключ Танкадо попадет в чьи-то руки… Коммандеру не нужно было договаривать.
  5. Pierdere în greutate dacă nu mănânc
  6. У них всегда все было в полном порядке.
  7. Cum să slim în jos ca un model
  8. Сьюзан старалась сохранять самообладание.

Luați-vă puțin timp să vă gândiți la activitățile de care vă bucurați și să căutați antrenamente și clase care se apropie de aceste activități sau au câteva elemente din motivul pentru care vă bucurați de activitate. Cu atât de multe opțiuni de antrenament uimitoare pe piață - de la lucrările la subsol la o clasă Zumba de trambulină - nu există nici o îndoială că veți găsi ceva pe care așteptați cu nerăbdare să îl faceți.

10 sfaturi pentru a face acest an în care vă păstrați de fapt rezoluțiile de fitness

Dacă anticipezi fericit ceea ce ai propus să faci și de fapt îți place să faci asta când va veni vremea, ești mult mai probabil să nu-ți atingi doar obiectivul, dar să faci asta - toate în timp ce te distrezi!

Faceți-o lunar. Stabilirea unei intenții pentru întregul an este grea. Viața este prea imprevizibilă pentru a ne menține astfel de obiective pe termen lung.

stabilirea obiectivelor și a recompenselor pentru pierderea în greutate pierdere în greutate riri

În schimb, stabilește-ți noi obiective în fiecare lună. Nu numai că acest lucru vă menține activ activ cu ceea ce ați propus să faceți, dar puteți să vă conectați cu dvs. Dacă ați ajuns deja la un obiectiv, poate duceți-l la nivelul următor și continuați să vă împingeți.

Dacă stabiliți un obiectiv pe care nu ați reușit să-l atingeți, înlocuiți-l cu ceva mai realist și vedeți dacă acesta funcționează. Stabiliți un sistem de responsabilitate. Responsabilitatea este totul și există nenumărate modalități de a te face responsabil pentru obiectivele tale.

Dacă nu te poți trage la răspundere cu ceva notându-l și verificându-l, solicită-i pe altcineva să te ajute. Indiferent stabilirea obiectivelor și a recompenselor pentru pierderea în greutate împărtășiți rezoluțiile cu un prieten, membru al familiei sau alte persoane semnificative, cereți-le să se conecteze cu dvs.

Dacă aveți bugetul pentru aceasta, angajați un instructor.

Fitness Îți amintești ziua în care ai aflat că Zâna Măseluță nu există?

Este mult mai greu să nu te prezinți la sală când ai o întâlnire cu cineva și știi cât plătești pentru asta! Găsiți un partener de rezoluție. Nu numai că acest lucru vă oferă un sistem de responsabilitate încorporat, dar este doar mai distractiv să faceți lucruri cu un amic! Alege cursuri de antrenament la care poți participa împreună, îndreaptă-te la sală în același timp și pune date în calendar, astfel încât să poți lipi de ele.

stabilirea obiectivelor și a recompenselor pentru pierderea în greutate l2 scădere în greutate

Probabil că îi vei inspira și pe ceilalți prieteni, caz în care brunch-ul tău de duminică permanent s-ar putea transforma în bootcamp de grup! Faceți unul dintre obiectivele dvs. Aceasta este una dintre cele mai pozitive metode de a vă respecta rezoluțiile. Din anumite motive, avem tendința de a fi mai buni în respectarea promisiunilor pe care le facem altor oameni decât atunci când le facem noi înșine.

Poate antrenează-te pentru a alerga într-o cursă în onoarea altcuiva, ia o persoană iubită în vârstă sau voluntar pentru cineva pe care nu o cunoști pentru o plimbare săptămânală sau încurajează pe cineva care se luptă cu sănătatea lor să te alăture pentru ceva timp de antrenament și alimentație sănătoasă.

Faceți mai mult decât pierderea în greutate. În timp ce pierderea în greutate este cu siguranță o parte necesară pentru a deveni sănătos pentru unii și ne poate face de multe ori să ne simțim mai bine în anumite moduri, concentrându-ne doar pe scară nu este doar nesustenabilă, dar adesea nu este sănătoasă.

În schimb, concentrează-te pe lucrul asupra sănătății și stării tale generale, ceea ce va avea în mod inevitabil efecte pozitive asupra aspectului tău și asupra modului în care te simți. Crearea unui sistem de recompense vă stabilește propriul stimulent personal pentru a vă respecta rezoluțiile. De exemplu, la sfârșitul fiecărei luni îți îndeplinești obiectivele de fitness, tratează-te la un masaj sau la o piesă nouă de echipament de fitness pe care ai urmărit-o.

Sau, la sfârșitul fiecărei săptămâni, răsfățați-vă un tratament preferat.

Abstract Fundal: Niciun studiu nu raportează dacă îmbunătățirea programelor comerciale de pierdere în greutate afectează reținerea și pierderea în greutate. În mod similar, niciun studiu nu raportează dacă înscrierea la un program prin muncă cu un partener corporativ afectează retenția și pierderea în greutate. Obiective: Pentru a determina dacă: 1 adăugarea de îmbunătățiri bazate pe dovezi la un program comercial de pierdere în greutate a crescut retenția și pierderea în greutate, 2 înscrierea la un program prin muncă a menținut o retenție crescută și pierderea în greutate și 3 dacă a crescut pierderea în greutate a fost din cauza retenție mai lungă Proiectare, setare și participanți: Datele au fost colectate la 60 de adulți care s-au înscris în programul de platină al lui Jenny Craig pe o perioadă de 1 an în Ulterior, programul a fost redenumit Programul Recompense și îmbunătățit prin creșterea personalizării tratamentului și inclusiv intervievarea motivațională.

De asemenea, puteți stabili obiective mai mari, cum ar fi o călătorie sau un articol de bilet mare pentru care petreceți anul economisind, dar vă permiteți să aveți doar dacă v-ați blocat obiectivele dvs.! Tratează-te în fiecare zi ca la 1 ianuarie.

16 moduri de a vă motiva pentru a pierde în greutate

În timp ce începutul unui nou an este un moment minunat pentru a începe noi obiective, este într-adevăr doar un număr dintr-un calendar în final. Dacă nu începeți o nouă rutină la 1 ianuarie, asta nu înseamnă că ați pierdut într-o zi pe an, aveți voie să vă îmbunătățiți și viața.

MEDITAŢII PENTRU PIERDEREA IN GREUTATE - MARIANNE WILLIAMSON;

Dacă la început nu reușiți, încercați și încercați din nou! Dacă rezoluțiile ar fi ușor de respectat, nu ar trebui să le stabilim și nu ai citi un articol ca acesta. Cu toate acestea, dacă începeți o rezoluție și descoperiți că ați căzut din căruță vine timpul de primăvară, nu renunțați doar! Ia un moment pentru a evalua dacă acesta este cu adevărat obiectivul potrivit pentru tine. Dacă da, începeți 25 kg povești de pierdere în greutate nou și luați o altă înțepătură.

Dacă nu, înlocuiți-l cu un obiectiv nou, care este mai realist și mai potrivit pentru stilul de viață și nevoile dvs.

Cum să-ți atingi obiectivele de pierdere în greutate de vară

Până la urmă, nu există reguli, nu există termene, nu există nimeni care să te pedepsească și nu există un eșec real. Deci, fii pozitiv, distrează-te și știi că poți face asta!

  • Există șase strategii mentale care vă ajută să vă atingeți obiectivele de pierdere în greutate.
  • Un sentiment puternic de sine și o dorință puternică vă pot ajuta să vă mențineți pe cale.
  • Reducerea mâncării prăjite și a deserturilor Inclusiv fructe și legume Rezumat: Alegeți un plan de alimentație pe care îl puteți respecta pe termen lung și evitați dietele extreme sau rapide.

Fotografie amabilitate a autorului Și sunteți gata să aflați mai multe despre cum să deblocați puterea alimentelor de a vă vindeca corpul, de a preveni bolile și de a obține o sănătate optimă? Alegerea Editorului.